FAQ - zakelijke reservering

Offerte benodigd?

Offerte TRAJECT: (indien vanuit uw organisatie verplicht)

Een offerte is nooit een bevestiging van reserveringen. Daar ontvangt u altijd separaat een bevestiging van.

Offertes zijn altijd op basis van nacalculatie van de werkelijk gebruikte consumpties.

Offertes worden nooit aangepast volgens uw wensen of teksten.

U ontvangt eenmalig een offerte en daarmee kunt u intern bij uw eigen organisatie een opdrachtbon/inkoopnummer/PO-nummer of iets dergelijks aanvragen.

Wij ontvangen uiterlijk 48 uur voor de reservering deze opdrachtbon. Indien dat later is, moet u de bon zelf afrekenen.

(Semi)overheidsinstellingen waarbij facturatie via een leveranciersportal gaat, moeten een OIN-nummer en opdrachtnummer verplicht aanleveren.

De procedure stap voor stap:


STAP 1: Vraag een reservering aan met een offerte voor uw organisatie. Vul bij opmerkingen in dat het gaat om een factuur aanvraag. Gebruik altijd je zakelijk mailadres

STAP 2: Indien bevestigd ontvangt u de offerte.

STAP 3: U vraagt intern een opdrachtnummer/lichtbon/PO-nummer aan en zorgt ervoor dat wij daar een kopie van krijgen.

STAP 4: U of uw organisatie stuurt een opdrachtbrief naar info@jozefutrecht.nl.

STAP 5: Na uw borrel/diner/lunch tekent u het bonnetje bij de bar af.

STAP 6: Uw organisatie ontvangt de factuur geheel volgens de facturatie-eisen en in de meeste gevallen zonder administratiekosten!

Geen offerte benodigd, wat moet ik aanleveren?

Indien een offerte voor uw organistatie niet nodig is, dan ontvangen wij graag bij bevestiging in de mailbox

Naam bedrijf

Contactpersoon
Adres
KENMERK-factuur (Kostenplaats/OIN/PO - nummers)
KVK-nummer

BTW-nummer
IBAN-nummer
FACTUUR mailaders.


Wij factureren alleen digitaal!

Onze gegevens zijn:

Vraagt je organisatie naar onze gegevens om een crediteur/leverancier aan te maken? Geef dan onderstaande gegevens door:

QO STORM UTRECHT BV
h/o Jozef Eten & Drinken
Mariaplaats 50
3511 LM UTRECHT

KVK: 32090674
BTW: NL810692041B01
IBAN: NL07RABO0309265029

Alle communicatie naar Jozef Eten&Drinken moet naar: info@jozefutrecht.nl

Wanneer worden er administratiekosten gerekend?

Wanneer worden er administratiekos gerekend?

Bij no-show worden er €125 gefactureerd.

Bij niet, te laat of verkeerde informatie verstrekken worden €125 extra administratiekosten in rekening gebracht.

Bij bonnen onder de €300 worden €25 aan administratiekosten in rekening gebracht.

Facturen die langer dan 30 dagen openstaan, krijgen per aanmaning €25 administratiekosten.